utorok 25. augusta 2015

Postrehy ďalšieho zahraničného pútnika

Banícka dedinka Špania Dolina sa mi veľmi páčila a aj Staré Hory boli Highligt, keďže aj ja bývam v mariánskom pútnickom mieste. Kremnica je tiež miestom, kde sa človek dobre cíti. Keďže môj otec pochádza z nemeckého jazykového ostrova na Morave, aj spoznanie toho malého jazykového ostrova s kostolom sv. Jána bolo tiež veľmi zaujímavé.
Pokiaľ cesta neprechádza na oficiálnych turistických chodníkoch, je BC aj veľmi náročná. Dolná Klapa mi spôsobila ťažkosti. Hore je umiestnená veľká žltá šípka a tak som šiel roklinou po chodníku. Po tej žltej šípke ale už nebolo žiadne značenie. Po 3/4 hodiny hľadania som sa vrátil späť smerom na východ po hlavnej ceste do Starej Kremničky. Pri Dolnej Klape by cesta prakticky zniesla ešte nejaké značky. Možno som len bol slepý.
Moja dovolenka už bohužiaľ skončila. Ešte raz Ti ďakujem za Tvoje priateľské prijatie.

Veľa pozdravov

Günter  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára